Діагностувальна робота "У вирі захопливих пригод" (за творами М. Твена «Пригоди Тома Соєра», Т. Янсон «Капелюх чарівника»). 5 клас.

Про матеріал

Діагностувальна робота "У вирі захопливих пригод"

(за творами Марка Твена «Пригоди Тома Соєра», Туве Янсон «Капелюх чарівника»).

Перегляд файлу

Прізвище, ім’я_______________________________ Клас __________Дата___________ 2 варіант

У вирі захопливих пригод

 (за творами «Пригоди Тома Соєра», «Капелюх чарівника»)

Тестові завдання

Початковий рівень                                                                            3б.

1. Укажіть  фразу, яка переконала Бена Роджерса в тому, що Томові «подобається» білити паркан? 

  А) «Хіба це не цікаво?»;                                    В) «Хіба щодня щастить білити паркани?».

  Б) «Хіба щодня щастить білити паркани?»;                            

2. Які риси характеру НЕ притаманні Тому Соєру?

  А) Кмітливий, винахідливий;                          В) Спокійний, сором'язливий.

  Б) Добрий, співчутливий;            

3. Як тітка ставилася до Тома?

  А) Жаліла його і бажала йому добра;               В) Була байдужою до нього.

  Б) Шкодувала, що мусила взяти його до себе;                                  

4.  Що мріє знайти Чарівник зі страшної історії?

  А) Королівський Рубін;                                      В) Королівський Діамант;

  Б) Злиток Золота;                                                 Г) Відро Срібла.

5. Замість чого використали капелюх ?

  А)Замість кошика для сміття;                            В) Замість кошика для одягу;

  Б) Замість кошика для взуття;                            Г) Замість кошика для іграшок.

6. Яка країна згадувалася в творі ?

  А) Нідерланди;                                                     В) Каліфорнія;

  Б) Фінляндія;                                                        Г) Бразилія.

Середній рівень                                                                                  4б.

7. Установи відповідності.

  1. Між героєм твору та цитатою, яку він говорить.

Герой твору

Цитата, яку говорить герой

  1. Джім

а.       «А ще, коли хочеш, я покажу тобі свій хворий палець»

  1. Том Соєр

б.      «Ой, боюся, масса Томе, боюся старої пані! Вона мені голову одірве!»

  1. Нюхмумрик

в.      «Ой ні, Чмих страшенно хропе! Можна, я спатиму з Нюхмумриком?»

  1. Мумі-троль

г.       «Нам сняться сни. А коли прокинемося, настане весна!»

2. Встановіть послідовність подій.

А. Нюхмумрик розповідає про чарівника
Б. Мумі – троль перетворився на страховисько.
В. Тато Мумі – троля приміряє капелюх.
Г. Шкаралупа від яєць перетворилася на хмаринку.

8.Установіть відповідність між цифрою і буквою.

1.Тітка Поллі                           А. Яблуко

2.Том                                        Б. Малярська щітка

3.Бен Роджерс                         В. Окуляри

4.Біллі Фішер                          Г. Олов’яний солдатик

 

 

Достатній рівень                                                                              3б.

9. Продовжіть  і  запишіть  речення:

1. Цикл - це…

2. Персонаж - це…

3. Назвіть справжнє ім'я Марка Твена…

Високий рівень                                                                                 2б.

10. Напишіть  розгорнуту  відповідь  на  запитання:

Уявіть, що Том Сойєр навчається у вашому класі. Опишіть, якими були б ваші стосунки з таким хлопчиком. (4-6 речень)

doc
Додано
15 травня
Переглядів
3084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку