Інтегроване заняття "Наші любі пухнастики"

Про матеріал
Міжнародне заняття доброти «Наші любі пухнастики» Мета: Вчити дітей первинним уявленням про правила догляду за котиками та собаками, розширювати знання про котів та собак й їх значення для людини, закріпити навички безпечної поведінки з тваринами, збагатити лексичний запас дітей словами-назвами тварин й їх дитинчат; Розвивати вміння спостерігати за тваринами, відповідальність за них, розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; Виховувати інтерес до світу тварин, бажання піклуватися про них.
Перегляд файлу

Міжнародне заняття доброти «Наші любі пухнастики»

Мета:

Вчити дітей первинним уявленням про правила догляду за котиками та собаками, розширювати знання про котів та собак й їх значення для людини, закріпити навички безпечної поведінки з тваринами, збагатити лексичний запас дітей словами-назвами тварин й їх дитинчат;

Розвивати вміння спостерігати за тваринами, відповідальність за них, розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу;

Виховувати інтерес до світу тварин, бажання піклуватися про них.

Матеріали: презентація, Сонечко,картинка вікна, ляльки Песика та Котика, аудіозапис голосів: киці/песика, наголовники песика/киці, спокійна музика, картинки: рибка, корм, лимон, ошийник, намордник, лежаки котиків/будиночки песиків, ветеринар,аудіозапис як котик/песик кашляє, картинки тварин з ветеринаром, картинка волонтерів, притулка.

                     ( в руках вихователь тримає сонечко)

Тільки сонечко зійде.

Зазирне в вікно світанок,

До вікна ми підійдем,

І промовим: Добрий ранок!

Доброго дня вам любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

-         Погляньте, яке гарне усміхнене сонечко до нас завітало. Зараз ми разом і ви і я теж усміхнемося Сонечку.

                                            (посмішки)

-         А Сонечко до нас завітало не саме. Воно привело своїх друзів. А кого саме, ви дізнаєтеся, коли послухаєте уважно.

  ( вихователь включає аудіозапис нявкання й гавкання)

-         Дітки, то кого з собою привело Сонечко?

                     (відповіді дітей і вихователь дістає іграшки)

-         Так, молодці, погляньте до нас з Сонечком завітали Киця й Песик.

-         Я пропоную вам пограти в гру «Песик й Котик». Давайте пригадаємо, що робить киця? (нявкає)

-         А що робить песик? (гавкає)

-         Коли я показую кицю – ви нявкаєте, коли песика – гавкаєте.

                                    (триває гра)

-         Які ви розумнички, тваринки нам усміхаються, їм весело.

-         А зараз я пропоную вам поглянути на тих діток нашої групи в яких є домашні улюбленці.

                         (сайд діток з домашніми улюбленцями)

-         Ми з вами поглянули, що багато з вас теж мають домашніх тваринок.

Ви чи ваші батьки є господарями цих тваринок. Ви знаєте, що в тваринок як і в нас буває гарний, а буває поганий настрій – коли їх не слід чіпати.

                 Психогімнастика « Киці/песики»

      ( вихователь й дітки одягають наголовники песика/киці

                     в кого, яка  домашня тваринка є під музику)

-         Зараз ми спробуємо з вами показати, якими бувають наші улюбленці.

-         Тваринки задоволені: виляють хвостиком, вушка слухають, що скаже господар, на задні лапки стають.

-         Тваринки засмучені: голову схиляють набік, скручуються калачиком, ховаються (руки відкрити/закрити).

-         Ми з вами погралися. Наші тваринки теж. Вони ще й зголодніли.

Дидактична гра «Нагодуй улюбленця»

-         Давайте спробуємо їх нагодувати.

        (слайд : киця/песик- рибка, корм, вода, лимон, шоколадка)

(під час гри закріпляються навички доглядати за по судом тваринок)

-         Молодці, ви багато чого знаєте про тваринок.

                                  (слайд -вигулу тваринок)

-         Давайте поглянемо, як же гуляють з домашніми тваринками.

-         Що одягають кицям/песикам, коли з ними гуляють?

                               (відповіді дітей)

-         Так, ошийники одягають. А що ще? (поводки)

-         Великим песикам, що потрібно одягати, коли йдуть з ними гуляти?

                     (намордники)

-         Так, бо це для нас вони улюблені тваринки, а інших вони можуть налякати.

              (картинка песик/котик прихворіли)

-         Погляньте, чому тваринки сумні?

                                     (відповіді дітей)

-         Можливо їхні господарі кудись поїхали й залишили їх у притулку чи у товаришів, а можливо – захворіли.

-         Куди йдуть люди, коли захворіють? (до лікаря)

             (картинку ветеринара показує вихователь)

Звір чи пташка, що хворіє

Лікуватися – не вміє

Дасть пігулки чи відвар

Тваринам лікар – Ветеринар

-         А хто знає, як називається лікар тваринок? (ветеринар)

-         Пропоную пограти в гру «Мій песик/киця захворіли»

-         Ви слухаєте уважно й показуєте за мною, повадки тваринок, коли вони захворіли:

-         Потремо лапкою носик: він сухий і гарячий;

-         Покашляємо (тваринки теж кашляють);

-         Скрутимося, ніби тваринка спить (коли тваринки хворіють вони більше сплять);

-         Поп’ємо водичку. Тваринки її п’ють язичком. Ось так.

-         Отже, дітки, коли у тваринки бачите такі ознаки, то її потрібно вести до лікаря. Згадайте, як його називають?  (ветеринар)

        (слайд з безпритульними тваринками)

-         Погляньте на цих тваринок, в них немає господарів й дому, вони – безхатьки.

-         Коли ви гуляєте з батьками, то гладити чи годувати таких тварин, можна лише з дозволу батьків. Бо вони, можуть подумати, що ви в них щось хочете забрати чи образити їх.

                                (слайд з волонтерами й притулком)

-         Таких тварин забирають волонтери в притулки. Там за тваринками доглядають й лікують. А потім їм шукають новий дім. Ось і ми можемо бути волонтерами й нагодувати тваринку долучившись до акції «Happy

Мяу для Мурчика»

-         А зараз давайте пригадаємо, про кого ми з вами говорили сьогодні?

                                  (ляльки песик/котик)

-         Ми з вами багато чого сьогодні пригадали, адже ви теж маєте домашніх улюбленців.

                             Пальчикова гра «Пазур»

-         Пропоную пограти ще в одну гру. Дивіться на мене й повторюйте мої рухи. Але спочатку покажіть мені свої ручки. Зараз ми будемо гратися ними.

У котика – лапки,

На лапках – дряпки.

Лапонька маленька,

Пазурі гостренькі.

-         Молодці. Ми з вами були великими розумничками. Будьте гарними господарями своїм тваринкам, доглядайте за ними. Тварин інших на вулиці не чіпайте без дозволу батьків.

-         Давайте попрощаємося, як котик/песик: повиляємо хвостиком й покажемо лапки.

-         До нових зустрічей!

 

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку